середа, 19 жовтня 2011 р.

Роздуми на тему свободи та залежності


Black Spectrum Cat: мою секту звать свободный атеист =)

b0noI: не буває вільності =) це занадто ефімерна філософська катег

Black Spectrum Cat: ну скажем у меня больше свободы чем у тебя

b0noI: а це дуже спірне запитання. Людина яка стала вільна настільки що освідомила своє призначенні і свідомо пішла на обмеження як плату за свій вибір. Чи людина яка не знає власного вибору і тому свою свободу віддає чомусь ефімерному не реальному)

Black Spectrum Cat: че ж не реальному



Black Spectrum Cat: я могу работать где и сколько хочу

Black Spectrum Cat: я могу ехать куда захочу

Black Spectrum Cat: а для меня важно ездить на отдых НЕ по украине

Black Spectrum Cat: как пример

Black Spectrum Cat: меня никто не дернет среди ночи с криками ко мне

b0noI: хм, ні, ось чому, ти залежищ від вибраного шляху. Якщо ти вибрав свій шлях то залежиш. Спробуй пару років не рости професійно в програмуванні і втратиш все що маєш, чи навпаки продати всі свої ПК, ноути не виходити в нет. У тебе свій обсяг залежностей саме тому що ти як і я вибрав свій шлях, просто він відмінний і зти не бачиш ці залежності, їх задовільняти тобі не складно і ти тому вважаєш себе вільним, рівно як і я)

Black Spectrum Cat: ну, никто не запрещает мне идти на повара, к примеру)

Black Spectrum Cat: или официантом работать)

Black Spectrum Cat: а у тебя контракт наверное

Black Spectrum Cat: и ты будешь делать то, что тебе скажут

b0noI: забороняє, ти НЕ підеш і ефімерно слово “може” рівно тому що і я можу бо контракт це формальність якщо я схочу я піду

Black Spectrum Cat: и я так понимаю, что за границей ты не был вообще

Black Spectrum Cat: я имею ввиду европу

b0noI: бував =)

Black Spectrum Cat: я к тому, что в норм странах европы типа норвегии, австрии, германии и тд

Black Spectrum Cat: люди ЖИВУТ

Black Spectrum Cat: а тут, сравнительно с вышеописанным

Black Spectrum Cat: люди ВЫЖИВАЮТ

b0noI: тоді ні, хоча це для мене не показник але через мою роботу гадаю світ побачу і не мало. А загалом я і так живу))) отримую все а якщо чогось нема то биру це)

Black Spectrum Cat: или же жалко существуют

Black Spectrum Cat: от быры це)

Black Spectrum Cat: такой дядька серьезной но до сих пор с ошибками пишешь)

b0noI: до речі щасливих людей більше за все в Перу, а не в Европі а максимальна кількість суїцидніків як раз в Європі

Black Spectrum Cat: так то такое

Black Spectrum Cat: больше народу - больше придурков

Black Spectrum Cat: вот самый наверно яркий пример это пенсия и старость

Black Spectrum Cat: вот расскажи мне, как ты себя представляешь выйдя на пенсию ?

Black Spectrum Cat: как тыбудешь выглядеть, что будешь делать ?

Black Spectrum Cat: как пример - много из людей с которыми я общался хотят умереть до того

b0noI: моя пенсія буде забезпечена моїм бізнесом а також я забезпечу собі наукову відомість чим безбідну старість на випадок якщо бізнес не вийде

b0noI: це формальна частина

b0noI: звязки по всьому світу вже зараз дають змогу почати їздити

b0noI: якщо захочу

Black Spectrum Cat: вооот

b0noI: а робота дасть їх багато

b0noI: питання буде лише в грошах

Black Spectrum Cat: а большинство людей в твоей любимой стране

Black Spectrum Cat: видят пенсию как приговор на муки и страдания

b0noI: і саме останнє якщо ГЕТЬ НІЧОГО НЕ ВИЙДЕ я оформлю не державну пенсію і як доктор наук емігрую

Black Spectrum Cat: вместо того европейского "начала жизни" и радостных познаний мира

b0noI: це зазвичай їх власна тупість можливсоті у свіх не так відмінні як упорстов)

Black Spectrum Cat: а ты бизнес можешь только на кого-то оформить

Black Spectrum Cat: а это уже риски

b0noI: будь що в цьому світі ризики, але у свій цій позиції головне не старість чи щсоь а саме виконання того що робить мене вільним =) вільним від всіх страхів бути собою

Black Spectrum Cat: и что ж тебя таковым делает ?

b0noI: моя робота )

b0noI: вона дае мені кришла)

b0noI: крила)

Black Spectrum Cat: вот разве что в крышла поверю

Black Spectrum Cat: а вообще ты так говоришь, буд-то те мозги промыли

b0noI: )))))))))))

Black Spectrum Cat: да так, что любая секта позавидует

b0noI: от тепер ти розкажи мені, що тобі подобається роботи? от хто ти є як особистість? програміст? і головне який твій сенс прожити життя???? бути споживачем який залежить від іншого світу і шукає у цьому місці теплу підстилку бо сам її в інших умовах не зробить?

Black Spectrum Cat: ну вот как меня и на собеседовании спрашивали

b0noI: для тебе гроші на поїздки післ пенсії це показник? чи що? що ти називаєеш ЖИВУТЬ?

Black Spectrum Cat: конкретно на счет рнр, мне просто нравится на нем писать, и мне нравится делать веб-прилоения, хотя я знаю что используй я другие языки то получал бы в раз-два больше

Black Spectrum Cat: я и планирую писать дальше в свое удовольствие, при этом имея пару проэктов которые будут меня кормить

Black Spectrum Cat: нормульную жизнь я вижу в пмж за границей, а точнее в европе

Black Spectrum Cat: нормульку)

b0noI: оооот... а тепер уяви гіпотетично що у тебе вибір: якщо будеш прогамістом то це ставить під ризик фінінсовий стан. ти б покинув РНР? тобто якщо буде при цьому не нульова ймовірність що ти можеш втратити все майже

Black Spectrum Cat: полноценным отдыхом я считаю путишествия по миру

Black Spectrum Cat: ну возможно я б перешел на лругой язык типа питона, который схож с рнр

Black Spectrum Cat: так сказать эволюционировал под воздействием среды, сохраняя свои особенности но и поддерживая выживаемость меня как животинки

Black Spectrum Cat: я, скажем так, более семейно ориентирован и для меня ценности в приятной жизни, а тебе хочется званий, славы, власти и тд

Black Spectrum Cat: этот, как его, control freak

Black Spectrum Cat: термин такой

Black Spectrum Cat: вот про тебя

b0noI: ну тоді про сімю, уяви якби створеня сімї було звязано з ри зиками

Black Spectrum Cat: а оно и связано

b0noI: ти просто двиишся на роботу мене (іншого) і раз ця робота для тебе не пріорітетна то і не розумієш нащо йти на ризики)

Black Spectrum Cat: ты хочешь ты и идешь

b0noI: да як рівно і ти)

Black Spectrum Cat: ну вот)

b0noI: і якщо будуть ризики у тебе ти підеш

Black Spectrum Cat: ну я посмотрю насколько рискованнл

Black Spectrum Cat: не до тупости же в свои желания упираться

b0noI: і казати що у когось більша свобода ЛИШЕ тому що для його цінностей таке не станеться ніколи навряд можливо

Black Spectrum Cat: нууу...

Black Spectrum Cat: скорее для его потребностей он не почувствует ограничения

Black Spectrum Cat: или же даже он хочет этого ограничения

Black Spectrum Cat: фиг знает этих людей

b0noI: і я про це =) про те, що ступніь нашої вільності навряд взагалі то відрізняється)

b0noI: про ец я з самого початку і казав)

Black Spectrum Cat: хз-хз

Black Spectrum Cat: в начале ты доказывал что робота наше все

b0noI: і чим більше людина розвиненіша тим більш чітко вона йде за своїми потребами (бо вона їх розуміє) і тим більше вона відчуває свободу хоча і здається що обмежує себе

b0noI: наше - моє)

b0noI: для тебе твоє - твоє)

b0noI: для мене моє)

b0noI: головне щоб це щось, було

b0noI: а якщо ще поміркувати трішки то прийдемо до визначення свободи які Марксисти у когось вкрали. Що свобода це осознана необхідність

Black Spectrum Cat: ну..

Black Spectrum Cat: ухдя в крайности

Black Spectrum Cat: то можно и бомжом стать или отгулять и убиться и тд

Black Spectrum Cat: так-что прям вот осознал и никуда не денешься это ошибочно

Black Spectrum Cat: в конце концов можно сбежать к каким-нить попуасам, жить в хижене и ловить себе зверюшек

b0noI: суть не в том. Свобода це значить роббити все необіхдне що тобі потрібне. Щоб бути вільним треба розуміти що тобі(саме тобі потрібно) і робити саме це

Black Spectrum Cat: если, конечно, за тобой не следит организация, способная тебя держать в пределах страны и заставлять выполнять все что нужно)

Black Spectrum Cat: ну...

Black Spectrum Cat: реально

Black Spectrum Cat: маньяки, психи, убийцы и тд будут просто счастливы твоему заявлению

b0noI: ))))))))))))))))

Black Spectrum Cat: в этом плане очень хороша формулировка которая у Викканок (типа ведьм верования или религия) как главное правило

b0noI: і те що вони є реальний доказ того що людина вільна

Black Spectrum Cat: звучит она примерно так "Делай все что угодно, но с условием что ты не делаешь плохо другим"

Black Spectrum Cat: вот именно 2-я часть важна в твоем заявлении

Black Spectrum Cat: это я б назвал тупой свободой

Black Spectrum Cat: поскольку ведет к ее потере

Black Spectrum Cat: с большим % вероятности

b0noI: свобод в  тому вигляді як ти схоже її хочше зхроузміти НЕМА І НІКОЛИ не буде. Ти вільний не дихати? Да, але ти помреш але ти вільний так і там. Ти вільний робити все! Свобода і відповідальність і права це не розривне спільне

Black Spectrum Cat: ннуууу

Black Spectrum Cat: можно сказать красивее

Black Spectrum Cat: Что-то типа

Black Spectrum Cat: Ты абсолютно свободен но помни о последствиях (с)

Black Spectrum Cat: вот как-то так

b0noI: і навіть остання частина Памятати це вибір в якому ти також вільний)

Black Spectrum Cat: ну да

Black Spectrum Cat: ты можешь и проигнорировать последсивия или не нать о них и тд

b0noI: да, саме так

Black Spectrum Cat: я великий философ

Black Spectrum Cat: пусть мою фразу в метро показывают

b0noI: ми з тобую вільні тому, що сувідомлючи все що може бути взяли від життя те що наше. Вільно, самостійно =)

Black Spectrum Cat: угу

Black Spectrum Cat: а ктотогда НЕ свообден ?

Black Spectrum Cat: то кто считает что другого варианта быть не может чтоль ?

Black Spectrum Cat: это можно приписать к его свободному выбору и добровольному самоограничению

b0noI: той хто не знає що йому потрібно або над ким панують наслідки. Ну тобто його логіка така якщо я зроблю так як вважаю за потрібне для себе то настане розплата а платити я не хочу і краще я не буду робити так як я маю робити а зроблю те що без розплати. На цьому людина і стає рабом

Black Spectrum Cat: это больше трусость

Black Spectrum Cat: слабость

Black Spectrum Cat: отсутствие характера

b0noI: в такому випадку людина вільна для навязування. Йому стає все одно на власну позицію, він зробить що дешевше

Black Spectrum Cat: которые уже приведут как результат к потере свободы

b0noI: да

b0noI: все це те, що потрібно володарям людей щоб було у людей, слабкість, безхарактерність

Black Spectrum Cat: это звать християнство ;)

b0noI: да)

b0noI: от так раптово нова стаття на сайт філософів)


Немає коментарів:

Дописати коментар